خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به جنوب نابلس/ ورود ۷۱ جنگنده نیروی هوایی چین به حریم هوایی تایوان/ عدم وجود خسارت در حادثه پایگاه هوایی «انگلس»

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۹۶۱

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به جنوب نابلس، ورود ۷۱ جنگنده نیروی هوایی چین به حریم هوایی تایوان و عدم وجود خسارت در حادثه پایگاه هوایی «انگلس» از مهم‌ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست شامگاه گذشته به روستاهای «بورین» و «عوریف» در جنوب نابلس یورش بردند.

- دولت تایوان امروز -دوشنبه- اعلام کرد که ۷۱ جنگنده نیروی هوایی چین از جمله پهپاد و جت‌های جنگنده طی ۲۴ ساعت گذشته وارد حریم هوایی این جزیره شده‌اند.

-«رومن بوسارگین» فرماندار منطقه «ساراتوف» بامداد امروز -دوشنبه- و در پی انتشار گزارش‌هایی در خصوص انفجار در پایگاه هوایی «انگلس»، اعلام کرد که این حادثه هیچ خسارتی به زیرساخت‌های این پایگاه وارد نکرده است.

- «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه  اعلام کرد که کشورش دیگر نیازی به مذاکره با غرب ندارد و اکنون نمی توان از اعتماد صحبت کرد.

- «زوهار پالتی» رئیس سابق اطلاعات موساد طی یاوه‌گویی‌های ضدایرانی، مدعی قریب‌الوقوع بودن دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز