خبرگزاری کار ایران

ادعای بی‌اساس رابرت مالی:

ایران امید جمعی تیم‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای برای احیای برجام را از بین برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۵۶

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار برخی فرافکنی‌ها و بدون اشاره به زیاده‌خواهی‌های کشورش، مدعی شد که ایران امید جمعی تیم‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام را از بین برد.

به گزارش ایلنا، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار برخی فرافکنی‌ها و بدون اشاره به زیاده‌خواهی‌های کشورش، مدعی شد که ایران امید جمعی تیم‌های مذاکره‌کننده هسته‌ای برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام را از بین برد.

وی با انتشار توئیتی با اشاره به سخنان اخیر «رابرت وود» معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد که مدعی شده بود ایران در ماه سپتامبر و در آخرین لحظه خواسته‌های جدید و فرابرجامی مطرح کرد، گفت که برای نخستین بار نیست که مقام‌های تهران به توافقی که همگان پذیرفته بودند، پشت کردند.

 وود روز گذشته -دوشنبه- در اجلاس شورای امنیت سازمان ملل گفته بود که در ماه سپتامبر، توافقی که همه طرف‌های دیگر با آن موافقت کرده بودند «در دسترس بود و حتی ایران آماده بود که بله بگوید، تا این‌که در آخرین لحظه، ایران خواسته‌های جدیدی خارج از برجام را مطرح کرد و می‌دانست که نمی‌توان آن‌ها را برآورده کرد».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز