خبرگزاری کار ایران

وزارت حمل و نقل روسیه خبر داد؛

از سرگیری تردد خودروها از روی پل کریمه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۱۴۴

وزارت حمل و نقل روسیه اعلام کرد که تردد خودروها از روی پل کریمه از سر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، وزارت حمل و نقل  روسیه اعلام کرد که تردد خودروها از روی پل کریمه از سر گرفته شده است.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، تردد خودروها از روی پل کریمه که به دلیل انجام عملیات تعمیرات متوقف شده بود، پیش از موعد مقرر از سر گرفته شد.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است که حرکت خودروهای سواری و اتوبوس‌ها بر روی پل کریمه،  یک ساعت و نیم پیشتر از موعد مقرر از سر گرفته شد.
در حال حاضر تنها عبور خودروهای سواری و اتوبوس‌ها از روی پل کریمه مجاز بوده و عبور از این پل برای کامیون‌های باری پیش از ماه دسامبر برنامه‌ریزی نشده است.
بر اساس این گزارش، در تاریخ هشتم اکتبر روی پل کریمه یک کامیون باری منفجر شد که آتش‌سوزی و تخریب دو مسیر ماشین‌رو روی این پل را به دنبال داشت.
سرویس فدرال امنیت روسیه عاملان این انفجار را اداره اصلی جاسوسی وزارت دفاع اکراین و شخص «کریل بودانف» رئیس این اداره اعلام کرد.
«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه این عملیات را یک عملیات تروریستی در راستای تخریب زیرساخت‌های غیر نظامی حیاتی این کشور خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز