خبرگزاری کار ایران

گلوبال تایمز چین:

حمله به پل کریمه، جعبه افسانه‌ای پاندورا را باز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۱۳۰

روزنامه گلوبال تایمز چین در گزارشی حمله به پل کریمه را به باز کردن جعبه افسانه‌ای پاندورا تشبیه کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه گلوبال تایمز چین به نقل از کارشناسان محلی در گزارشی نوشت که انفجار پل کریمه که سایت‌ها و تاسیسات زیرساختی غیرنظامی را هدف قرار داده است، به مثابه باز کردن جعبه افسانه‌ای پاندوراست. 

گلوبال تایمز نوشت: «این موضوع، کل جهان را با تهدیدهای امنیتی روز افزون مواجه خواهد کرد». 

«کوی هنگ»، پژوهشگر مرکز مطالعات روسیه در دانشگاه آموزشی چین گفت: «آسیب‌هایی که به پل کریمه وارد شد و عملیات خرابکارانه در خطوط نورد استریم، آلوده به تروریسم است و نشان می‌دهد که برخی طرف‌ها، قوانین را نقض می‌کنند و اخلاق نظامی را نادیده می‌گیرند که این خود در آینده به درگیری دامن خواهد زد». 

وی افزود:‌ «درگیری‌ها در کوتاه مدت تشدید می‌شود و خصومت بین دو کشور به اوج خواهد رسید. طبیعتا هنگامی‌که خرابکاری در زیرساخت‌های اصلی غیرنظامی به یک قاعده در این درگیری تبدیل شود، به مفهوم آن است که سراسر جهان با خطرهای امنیتی فزاینده‌ای روبرو خواهند شد».

«وانگ شیائوکوان»، یکی از کارکنان مؤسسه مطالعات روسیه، اروپای شرقی و آسیای مرکزی در آکادمی علوم اجتماعی چین نیز تاکید کرد که پیامدهای آسیب‌های وارد شده به پل کریمه بر روند درگیری  ‌به نسبت محدود خواهد بود زیرا عملیات حمل و نقل و امداد‌رسانی به نیروهای زمینی روسیه از این شبه‌جزیره انجام نمی‌شود. 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز