خبرگزاری کار ایران

نشست مقام های ارشد سازمان ملل با هیئت روس درباره تمدید توافق غلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۳۰۰

مقام های ارشد سازمان ملل روز جمعه با هیئت روس برای بررسی تمدید توافق غلات نشست برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، مقام های ارشد سازمان ملل روز جمعه با یک هیئت بلندپایه روسیه در ژنو دیدار خواهند کرد تا درباره تمدید توافق صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه و همچنین تلاش‌ها برای تسهیل ارسال مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه به بازارهای جهانی گفت و گو کنند.

سازمان ملل اعلام کرده است که صادرات غلات روسیه افزایش یافته است، اما باید برای کاهش تاثیر شدید تحریم های غرب بر صادرات کودهای شیمیایی روسیه تلاش کرد.

سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که «مارتین گریفیتس»، هماهنگ کننده کمک های سازمان ملل که ریاست مذاکرات درباره صادرات اوکراین را بر عهده دارد و همچنین «ربکا گرینسپن»، مقام ارشد تجاری سازمان ملل که رهبری مذاکرات درباره صادرات مواد غذایی و کود روسیه را بر عهده دارد، روز جمعه با «سرگئی ورشینین»، معاون وزیر خارجه روسیه دیدار خواهند کرد.

وی روز گذشته- چهارشنبه گفت: «امید است که این گفت و گوها پیشرفت های حاصل شده برای تسهیل صادرات مواد غذایی و کود از فدراسیون روسیه به بازارهای جهانی بدون وجود مانع را تثبیت کند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز