خبرگزاری کار ایران

درخواست امارات از شورای امنیت سازمان ملل برای توقف خشونت علیه مردم فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۷۲۰

امارات در بیانیه‌ای شورای امنیت سازمان ملل را به از سرگیری مذاکرات بین فلسطین و اسرائیل فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، امارات امروز -‌شنبه- در بیانیه‌ای در شورای امنیت سازمان ملل خواستار بازگشت مذاکرات فلسطین و اسرائیل شد.

«امیره الحفیتی»، معاون نماینده دائم امارات در سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «فقدان افق روشن برای حل سیاسی منجر به ایجاد حالت ناامیدی و ترس و دامن زدن به احساسات خشم‌آلود از وضعیت موجود در فلسطین شده است».

وی با تایید بر اینکه دوره اخیر شاهد تشدید نگران‌کننده درگیری‌های میدانی بین فلسطین و اسرائیل بوده است، یکی از دلایل آن را تعلیق مذاکرات دو طرف  دانست و خواستار از سرگیری این مذاکرات شد.

این دیپلمات اماراتی گفت: «امروز به یک اقدام دیپلماتیک فوری نیاز داریم که اعتماد طرفین را بازگرداند و آنها را به بازگشت به مذاکرات واقعی و جدی ترغیب کند».

وی تصریح کرد که تشدید تنش بین طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی به نفع هیچ یک نخواهد بود و راه‌حل سیاسی تنها راه پایان دادن به این درگیری است.

الحفیتی همچنین خواستار پایان دادن به اقدامات غیرقانونی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ویژه تجاوزهای مکرر به شهرهای کرانه غربی شد‌.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز