خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی پوروشنکو از احتمال کودتا در شرق اوکراین

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۶۱

دبیر شورای امنیت و دفاع اوکراین گفت که هیات صلح سازمان‌ملل نه تنها باید از مناطق نسبتا آرام این کشور بازدید کند، بلکه باید بر مناطقی که همچنان درگیری‌هایی وجود دارد، نظارت کند.

رئیس‌جمهوری اوکراین امروز - پنجشنبه - از احتمال کودتا و برخورد با هیات صلح سازمان‌ ملل متحد در شرق این کشور ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «پترو پوروشنکو» روز گذشته موافقت شورای امنیت اوکراین را با درخواست از سازمان‌ ملل مبنی بر اعزام یک هیات صلح برای بازدید از شرق این کشور اعلام کرده بود.

«الکساندر تورچینوف» دبیر شورای امنیت و دفاع اوکراین گفت که هیات صلح سازمان‌ ملل نه تنها باید از مناطق نسبتا آرام این کشور بازدید کند، بلکه باید بر مناطقی که همچنان درگیری‌هایی وجود دارد، نظارت کند.

وی افزود: «اعزام هیات صلح سازمان‌ ملل باعثمی‌شود که روند صلح مورد نظارت قرار گیرد و از همه مهم‌تر مناطقی که آتش‌بس را نقض می‌کنند و همچنان به خشونت خود ادامه می‌دهند، مشخص شوند.»

«ایگور کوروتشنکو» تحلیل‌گر سیاسی اوکراین اخیرا در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره احتمال اعتراض‌ها در «کی‌یف» و برخی حزب‌های وابسته به مناطقی که خارج از کنترل دولت اوکراین عمل می‌کنند، هشدار داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز