خبرگزاری کار ایران

تایمز گزارش داد:

جانسون برای بازگشت به عرصه سیاست آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۰۳۱

، روزنامه «تایمز» نوشت که نخست‌وزیر سابق انگلیس تنها شش هفته پس از کناره‌گیری از این سمت، خود را برای بازگشت به عرصه سیاسی آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، روزنامه «تایمز» نوشت که پس از استعفای «لیز تراس» نخست‌وزیر انگلیس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر سابق این کشور تنها شش هفته پس از کناره‌گیری از این سمت، خود را برای بازگشت به عرصه سیاسی آماده می‌کند.

به گزارش تایمز، جانسون از متحدان، حامیان و تیمی که به او در پیروزی در انتخابات عمومی ۲۰۱۹ کمک کردند، خواست تا کمپین جدید او را مدیریت کنند.

بر اساس این گزارش، بازگشت بوریس جانسون به عرصه سیاسی منجر به بروز چنددستگی بیشتر در حزب محافظه‌کار خواهد شد و دست‌کم سه نماینده آماده خروج از حزب هستند.

این درحالی است که «مل استراید» رئیس کمیسیون خزانه‌داری در مجلس عوام بریتانیا، حمایت خود را از «ریشی سوناک» وزیر دارایی اسبق برای رهبری حزب محافظه‌کار و دولت آینده بریتانیا پس از استعفای لیز تراس اعلام کرد.

استراید در توییتی نوشت که ریشی سوناک ضمن پرداختن به معضلات اقتصاد بریتانیا، اتحاد داخلی حزب را احیا و آن را دوباره وارد رقابت سیاسی خواهد کرد.

لیز تراس، روز گذشته - پنجشنبه- پس از کوتاه‌ترین و آشفته‌ترین دوران نخست‌وزیری، استعفای خود را از این سمت اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز