خبرگزاری کار ایران

العرب:

بن زاید برای میانجیگری در جنگ اوکراین به روسیه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۷۹۴

العرب در گزارشی هدف از سفر رئیس امارات به روسیه را ایفای نقش در حل بحران اوکراین اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العرب، امارات از آمادگی کامل خود برای حمایت از تلاش‌ها در راستای رسیدن به یک راهکار مسالمت امیز برای بحران اوکراین خبر داد و مجددا بر موضع خود در دعوت به استفاده از دیپلماسی و گفت و گو و احترام به مبانی و قوانین بین‌المللی تاکید کرد.

وزارت خارجه امارات روز گذشته- دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفر «محمد بن زاید آل نهیان»، به روسیه روز سه شنبه در چارچوب تلاش مستمر امارات برای ایفای نقش در تحقق امنیت و ثبات در منطقه و جهان صورت می گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که سفر بن زاید به روسیه همچنین با هدف تقویت همکاری‌های سازنده و مثمر ثمر با قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی و ارتباط با همه طرف های مرتبط در بحران اوکراین برای کمک به دست یابی به راهکارهای سیاسی کارآمد انجام می شود.

وزارت خارجه امارات تاکید کرده است که محور گفت‌و‌گوهای دو جانبه،‌آخرین تحولات در پرونده بحران اوکراین بوده و ابوظبی تلاش می‌کند نتایج مثبتی را برای کاهش تنش نظامی و پیامدهای انسانی آن و دست یابی به راهکار مسالمت آمیز جهت تحقق صلح و امنیت در جهان محقق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز