خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله مبارزان مقاومت به خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در جنین/ گفت‌وگوی تلفنی پوتین و ماکرون/ انتقاد سناتور آمریکایی از عدم اعمال «تحریم‌های بازدارنده» علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۱۸

حمله مبارزان مقاومت به خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در جنین، گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری روسیه و همتای فرانسوی و انتقاد سناتور آمریکایی از عدم اعمال «تحریم‌های بازدارنده» علیه ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، کاخ کرملین از گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری روسیه و همتای فرانسوی درباره تحولات اوکراین خبر داد.

- یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای اثبات‌نشده، ایران را مسئول حملات مکرر سایبری ایران به آلبانی اعلام کرد و عامل این حملات را عدم اعمال تحریم‌های بازدارنده توسط واشنگتن خواند.

- یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت که ارزیابی‌های این رژیم نشان می‌دهد که توافق احتمالی برای احیای برجام تا پیش از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر صورت نخواهد گرفت.

- مبارزان مقاومت شامگاه یکشنبه به سمت خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در غرب جنین تیراندازی کردند.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و عضو مذاکره‌کننده این کشور برای احیای برجام، در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توییتی نوشت که ایران محور مذاکرات این نشست خواهد بود.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و عضو مذاکره‌کننده این کشور برای احیای برجام، در آستانه برگزاری نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توییتی نوشت که ایران محور مذاکرات این نشست خواهد بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز