خبرگزاری کار ایران

عمران الزعبی:

مخالفان سوری برنامه سیاسی ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۲

دمشق فقط بر سر چگونگی برقراری دوباره امنیت و ثبات، مبارزه با تروریسم و بیرون کردن گروه‌های تروریستی خارجی از کشور، تکثرگرایی سیاسی و برگزاری انتخابات گفت‌و‌گو می‌کند.

«عمران الزعبی» وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت که دمشق بر سر نمادهای حاکمیت ملی و اصول خود با کسی گفت‌و‌گو نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از عربی پرس، الزعبی در دیدار با هیئتی از مسئولان اتحادیه‌ها و سندیکاهای معلمان کشورهای موریتانی، یمن، لبنان و فلسطین گفت که دمشق هرگز بر سر نمادهای حاکمیت ملی، اصول ملی و قومی و جغرافیایی خود با کسی مذاکره نمی‌کند.

وی افزود که دمشق فقط بر سر چگونگی برقراری دوباره امنیت و ثبات، مبارزه با تروریسم و بیرون کردن گروه‌های تروریستی خارجی از کشور، تکثرگرایی سیاسی و برگزاری انتخابات گفت‌و‌گو می‌کند.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در این دیدار تاکید کرد که مخالفان سوری برنامه سیاسی یکپارچه برای کشور ندارند.

الزعبی تصریح کرد که دولت سوریه برای تحویل قدرت به تندرو‌ها یا نمایندگان قطر، ترکیه، عربستان، آمریکا و اسرائیل یا غیر آن‌ها به کنفرانس ژنو۲ نمی‌رود.

وی در ادامه گفت که آنچه مخالفان مسلح نتوانستند از طریق ترور، تروریسم و خودروهای بمب‌گذاری‌شده محقق کنند، نمی‌توانند از طریق گفت‌و‌گو به دست بیاورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز