خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

مهم‌ترین چالش دولت جدید سوریه امنیت و مبارزه با تروریسم است

کد خبر : ۲۰۰۵۷۴

اسد پس از ادای سوگند دولت جدید این کشور به نخست‌وزیری «وائل الحلقی» گفت که نخستین چالش پیش روی دولت جدید که دغدغه شهروندان سوری است، موضوع امنیت و مبارزه با گروه‌های تروریستی است.

«بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه مهم‌ترین چالش دولت جدید این کشور را امنیت دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد پس از ادای سوگند دولت جدید این کشور به نخست‌وزیری «وائل الحلقی» گفت که نخستین چالش پیش روی دولت جدید که دغدغه شهروندان سوری است، موضوع امنیت و مبارزه با گروه‌های تروریستی است.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود که به موازات مبارزه با گروه‌های مسلح که توسط نیروهای مسلح این کشور در حال انجام است، ادامه آشتی ملی که در بسیاری از مناطق موفقیت آمیز بوده، ضرورت دارد.

اسد تصریح کرد که ادامه یافتن راه‌های مناسب برای استمرار رساندن مواد و خدمات اساسی و نیز حمایت از بخش‌هایی مانند کشاورزی و صنعت که نقش مهمی در ایستادگی سوریه دارند، یکی از وظایف مهم دولت جدید است.

وی از دولت الحلقی خواست که اشتباهات گذشته را تصحیح کرده و در راستای کسب اعتماد شهروندان سوری گام بردارد.

رئیس‌جمهوری سوریه در حوزه اقتصاد نیز بازسازی در مناطقی که امنیت به آن‌ها بازگشته و از تروریست‌ها پاک‌سازی شده‌اند و نیز مبارزه با فساد را از وظایف دیگر دولت جدید دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز