خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر محرمانه هیأت امنیتی عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی به قاهره/ مخالفت اکثریت شهروندان شیلی با تغییر قانون اساسی دوره دیکتاتوری/ دیدار نخست‌وزیر عراق با دستیار امور خاورمیانه‌ وزیر خارجه‌ آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۲۷

سفر محرمانه هیأت امنیتی عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی به قاهره، مخالفت اکثریت شهروندان شیلی با تغییر قانون اساسی دوره دیکتاتوری و دیدار نخست‌وزیر عراق با دستیار امور خاورمیانه‌ وزیر خارجه‌ آمریکا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، روزنامه «هاآرتص» طی گزارشی نوشت که مقام‌های رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهند که مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ممکن‌ است تا برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای‌ کنگره آمریکا به تعویق بیفتد.

- وزیر امور خارجه با همتای هند خود در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه طرفین به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

- عضو ارشد کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی، گفت که اقدام نظامی همچنان باید به عنوان «آخرین گزینه» روی میز باشد.

- نخست‌وزیر عراق با دستیار امور خاورمیانه‌ وزیر خارجه‌ آمریکا دیدار کرد.

-  گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات مقاومتی روز گذشته -یکشنبه- در منطقه اغوار را بر عهده گرفت.

- پلیس محلی کانادا اعلام کرد که در جریان حملاتی با چاقو در استان ساسکاچوان، دست کم ۱۰ نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

-  نتایج اولیه همه‌پرسی قانون اساسی شیلی حاکی از مخالفت اکثریت رأی‌دهندگان با تغییر قانون اساسی فعلی است که در دوره دیکتاتوری تدوین شده است.

- رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیأت امنیتی عالی‌رتبه این رژیم برای حل اختلاف‌ها به قاهره سفر کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز