خبرگزاری کار ایران

طرح گروهی از سناتورهای آمریکایی برای دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۸۹

گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی با ارائه پیش‌نویس طرحی به سنا، خواستار دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران که در سال ۱۹۹۶ اعمال شده بود، شدند.

به گزارش ایلنا، گروهی از سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی با ارائه پیش‌نویس طرحی به سنا، خواستار دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران که در سال ۱۹۹۶ اعمال شده بود، شدند.

این پیش‌نویس توسط «تیم اسکات» سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی، «بیل هاگرتی» سناتور جمهوری‌خواه تنسی «مگی حسن» سناتور دموکرات ایالت نیوهمپشایر و «جکی روزن» سناتور دموکرات ایالت نوادا ارائه و امضا شده است.

این سناتورها طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس در خصوص ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، اعلام کردند که دائمی شدن تحریم‌های حوزه انرژی علیه ایران، امری ضروری در راستای ممانعت از دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.

در ادامه این بیانیه برخی یاوه‌سرایی‌ها علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران تکرار و ادعا شده است که فعالیت‌های ایران در منطقه علاوه بر نیروهای آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اعراب نیز خطری بزرگ محسوب می‌شود و ایران نباید با افزایش درآمدهای خود، قابلیت دامن زدن به این تحرکات را پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز