خبرگزاری کار ایران

سی‌بی‌اس آمریکا:

بیشتر کمک‌‌های نظامی غرب به اوکراین به مقصد نهایی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۹۶

شبکه سی‌بی‌اس آمریکا گزارش داد که بیشتر کمک‌های نظامی غرب به اوکراین به مقصد نهایی خود نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس با تهیه مستند جدیدی اعلام کرد که بیشتر کمک‌های نظامی کشورهای غربی به اوکراین به مقصد نهایی خود در این کشور نمی‌رسد.

در این مستند که امروز -یکشنبه- پخش می‌شود و گزیده‌هایی از آن در وب‌سایت شبکه سی‌بی‌اس منتشر شده آمده است که بیشتر تسلیحات و تجهیزات نظامی در نظر گرفته شده برای اوکراین توسط آمریکا و متحدانش در ناتو به مرز لهستان و اوکراین می‌رسد، بنابراین نظارت ایالات متحده بر این سلاح‌ها در همین نقطه پایان می‌یابد.

این کانال به نقل از بیانیه «یوناس اوهمان»، رئیس یک سازمان غیردولتی که کمک‌های نظامی را به طرف اوکراینی در آوریل گذشته منتقل می‌کرد، اعلام کرد: «همه این کمک ها از مرز عبور می‌کند، اما معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد که تنها ۳۰ درصد از این کمک‌ها به مقصد  نهایی می‌رسد.» 

وی افزود: «بر اساس برآوردها، صحبت از ورود ۳۰ تا ۴۰ درصد این کمک‌ها است». 

بر اساس این گزارش، در اوکراین افراد قدرتمند، الیگارشی، شخصیت‌های سیاسی و امنیتی حضور دارند که هر روز در حال مبارزه برای قدرت هستند.

یک مزدور آمریکایی حاضر در اوکراین نیز که در حال آموزش نظامیان این کشور است تاکید کرد که بدون نظارت ایالات متحده این کمک‌ها به طور کامل به مقصد نهایی خود نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز