خبرگزاری کار ایران

در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به غزه صورت گرفت؛

شلیک بیش از ۱۰۰ موشک توسط مقاومت به اراضی اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۱۴

مقاومت فلسطین از ساعاتی پیش، حملات راکتی و موشکی گسترده‌ای را در واکنش به حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه به اراضی اشغالی آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا، مقاومت فلسطین از ساعاتی پیش، حملات راکتی و موشکی گسترده‌ای را در واکنش به حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به غزه به اراضی اشغالی آغاز کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد خود در حمله دشمن صهیونیستی به غزه، حملات موشکی گسترده‌ای را علیه اراضی اشغالی آغاز کرده است.

این گروهان‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد که در موج نخست حملات به اراضی اشغالی، بیش از ۱۰۰ موشک به سمت تل‌آویو و شهرهای جنوبی و مرکزی اراضی اشغالی شلیک کرده است.

منابع عبری‌زبان از اصابت مستقیم یکی از موشک‌های مقاومت به منزلی در شهر اشغالی عسقلان خبر دادند.

در پی حملات راکتی و موشکی مقاومت، آژیر خطر در سرتاسر اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

ناتوانی سامانه گنبد آهنین در رهگیری راکت‌های مقاومت

«باروخ یدید» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه گنبد آهنین به علت حملات راکتی گسترده مقاومت، قادر به مقابله با این راکت‌ها نیست و بسیاری از راکت‌ها به اراضی اشغالی اصابت کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز