خبرگزاری کار ایران

ده‌ها فلسطینی در جریان تظاهرات علیه شهرک‌سازی زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۹۰

فلسطینیان ساکن روستای المغیر در رام الله، تظاهراتی را علیه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی روی اراضی این روستا برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، فلسطینیان ساکن روستای المغیر در رام‌الله، تظاهراتی را علیه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی روی اراضی این روستا برگزار کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، تظاهرات‌کنندگان با پیمودن مناطق مختلف این روستا و حمل پرچم‌های فلسطینی، شعارهای ملی سر دادند.     

در جریان این تظاهرات درگیری‌هایی میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست صورت گرفت؛ به طوری که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های جنگی و گازاشک‌آور و صوتی دست به سرکوب تظاهرات کنندگان زدند که در پی این تجاوزات و جنایات ده‌ها فلسطینی زخمی و دچار حالت خفگی شدند.

در تحولی دیگر، گروهی از مبارزان فلسطینی مسلح بامداد امروز -جمعه- با تعدادی از نظامیان صهیونیست مستقر در پست بازرسی حواره در جنوب شهر نابلس درگیر شدند.

به گفته شاهدان عینی، سه جوان فلسطینی سوار بر خودرو به سوی نظامیان صهیونیست در این پست بازرسی آتش گشودند و اشغالگران صهیونیست نیز در واکنش به آن، به سوی مبارزان فلسطینی تیراندازی کردند که در پی این تجاوزها سه نفر از آنها هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین ضمن اشاره به این مطلب، اعلام کرد که نیروهای امدادی این جمعیت دو نفر از این مجروحان را به بیمارستان دولتی رفیدیا انتقال دادند و ارتش صهیونیستی یکی از مجروحان را بازداشت کرده و با خودروی خود به یک مکان ناشناس بردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز