خبرگزاری کار ایران

مجری فاکس نیوز:

سفر بایدن به خاورمیانه دستاوردی غیر از شرمساری برای او نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۰۸

مجری و خبرنگار شبکه فاکس نیوز سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به خاور‌میانه را مایه شرمساری برای وی پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا، «استوارت وارنی»، مجری و خبرنگار  فاکس نیوز گفت که سفر «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا به عربستان سعودی مایه شرمساری بزرگی برای او خواهد بود.

این خبرنگار تلویزیونی تاکید کرد که «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه پیشتر در حاشیه اجلاس گروه هفت به بایدن گفته بود که امارات و عربستان سعودی به سختی می‌توانند تولید نفت خود را افزایش دهند.

وی گفت: «رئیس‌جمهور آمریکا در این سفر از ریاض نفت بیشتری مطالبه خواهد کرد اما این امکان وجود ندارد. حتی در صورت موافقت عربستان سعودی، باید موافقت گروه اوپک پلاس را که روسیه نیز عضو آن است، به دست آورد».

استوارت وارنی گفت که به اعتقاد من بایدن پس از این سفر نمی‌تواند نفت زیادی به دست آورد، اما این موضوع برای او به یک شرمساری بزرگ تبدیل خواهد شد، زیرا او به سعودی‌ها التماس می‌کند که تولید خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه مشکلات کنونی در آمریکا از روز اول روی کار آمدن بایدن و تضعیف استقلال انرژی در کشور آغاز شد، گفت: «این اولین اشتباه بود و همه چیز از آن لحظه  گسترش یافته است». 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز