خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی مشاور ترامپ برای ارائه شهادت درباره حوادث کاخ کنگره

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۱۲۰

مشاور رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای ارائه شهادت درباره حوادث حمله به کاخ کنگره در ژانویه سال گذشته اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که «استیو بنن»، مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به کمیته تحقیق درباره حوادث ۶ ژانویه در ساختمان کنگره اطلاع داد که آماده ارائه شهادت است.

وال استریت ژورنال گزارش داد که استیو بنن به دلیل عدم همکاری در تحقیقات با اتهام تحقیر کنگره مواجه شده است.

«زوئی لوفگرن»، نماینده دموکرات کنگره روز گذشته -یکشنبه- گفت که کمیته نامه‌ای از وکیل بنن دریافت کرده ‌مبنی بر اینکه او آماده شهادت است.

وی تاکید کرد که کمیته به دنبال گفت‌و‌گو با مشاور سابق ترامپ است.

لوفگرن افزود: «ما از او می‌خواستیم شهادت خود را ارائه دهد. انتظار می‌رود که به زودی اظهارات او را بشنویم. پرسش‌های بسیاری وجود دارد که می‌خواهیم از او بپرسیم».

بر اساس پیامی که ترامپ از طریق شبکه اجتماعی تروث سوشال به بنن ارسال کرد، با این ادعا که با او ناعادلانه رفتار شده است، تاکید کرد که از هر گونه اقدام علیه بنن خودداری خواهد کرد. 

بر اساس متن نامه منتشر شده توسط روزنامه گاردین، چشم‌پوشی ترامپ از هرگونه اقدام علیه بنن موجب موافقت مشاور او برای حضور در کمیته در یک جلسه عمومی شده است. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز