خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حماس:

خطر واقعی مسجدالاقصی را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۱۰۰

سخنگوی حماس‌ به اقدام رژیم صهیونیستی برای ثبت اراضی اطراف مسجدالاقصی به نام یهودیان با هدف یهودی‌سازی قدس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلناب ه نقل از شهاب، سخنگوی حماس اقدام رژیم صهیونیستی در آغاز ثبت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام صهیونیست‌ها را تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق دانست.

«عبداللطیف القانوع»، سخنگوی حماس، امروز -دوشنبه- به اقدام رژیم صهیونیستی برای ثبت اراضی اطراف مسجدالاقصی به نام یهودیان با هدف یهودی‌سازی قدس واکنش نشان داد.

‌وی گفت که ثبت این اراضی به نام «یهودیان اشغالگر» با هدف وارونه جلوه دادن حقایق و گسترش تسلط بر قدس انجام می‌شود.

القانوع تاکید کرد که خطر واقعی مسجدالاقصی را تهدید می‌کند و تلاش‌ها برای تقسیم زمانی و مکانی در این مکان شریف از طریق ادامه حفاری‌ها و یورش‌های مکرر شهرک‌نشینان روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: «نبرد ما با اشغالگر نامحدود است و درگیری دائم با این رژیم، افزایش نگهبانی در صحن‌های مسجدالاقصی و عدم اجازه به آن برای اجرای برنامه‌هایش را می‌طلبد.»

خبرگزاری «معا» در همین زمینه گزارش کرد که وزارت به‌اصطلاح دادگستری رژیم صهیونیستی هفته گذشته ثبت مالکیت منطقه مجاور مسجدالاقصی به نام یهودیان را آغاز کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز