خبرگزاری کار ایران

تصمیم سران تروئیکای اروپا و آمریکا برای رایزنی درباره صادرات نفت ایران/ تأکید کربی بر عدم تغییر سیاست واشنگتن در قبال تهران/ سفر قریب‌الوقوع پوتین به تاجیکستان و ترکمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۷۶

تصمیم سران تروئیکای اروپا و آمریکا برای رایزنی درباره صادرات نفت ایران، تأکید سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بر عدم تغییر سیاست واشنگتن در قبال تهران و سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری روسیه به تاجیکستان و ترکمنستان از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری روسیه، در نخستین سفر خارجی خود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، از تاجیکستان و ترکمنستان بازدید می‌کند.

- سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که هیچ تغییری در موضع آمریکا در قبال پرونده هسته‌ای ایران صورت نگرفته است.

- دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه امروز -دوشنبه- اعلام کرد که سران تروئیکای اروپا و آمریکا در حاشیه‌ نشست گروه هفت درباره برنامه هسته‌ای ایران و صادرات نفت این کشور گفت‌وگو می‌کنند.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای اطلاعاتی و نظامی نقشی در تعیین سیاست این رژیم در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران ندارند.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌وزیر عراق در تهران دیدار کرد.

- رئیس کمیته مشترک روسای ستاد ارتش پاکستان به دعوت رسمی سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل مسلح جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز