خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله راکتی به پایگاه نظامی ترکیه در شمال عراق/ انحلال پارلمان کویت/ از سرگیری فعالیت فرودگاه بین‌المللی دمشق

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۷۴

حمله راکتی به پایگاه نظامی ترکیه در شمال عراق، انحلال پارلمان کویت و از سرگیری فعالیت فرودگاه بین‌المللی دمشق از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، امیر کویت امروز -چهارشنبه- از انحلال پارلمان این کشور خبر داد و دعوت کرد که انتخاباتی جدید ظرف چند ماه آینده برگزار شود.

- یک پایگاه ترکیه در استان دهوک واقع در شمال عراق هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

- نظامیان صهیونیست شامگاه چهارشنبه شهروندان فلسطینی را در دو منطقه در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری مورد حمله قرار دادند.

-  وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که فعالیت فرودگاه بین‌المللی دمشق که در پی حمله رژیم صهیونیستی متوقف شده بود، از امروز -پنجشنبه از سرگرفته می‌شود.

-  دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی توئیتری با زلزله‌زدگان افغان ابراز همدردی کرد.

- چهار منبع آگاه آمریکایی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری این کشور به خاورمیانه، اعلام کردند که کاخ سفید در حال کار روی نقشه راهی با هدف عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان پیش از این سفر است.

- نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل به کرونا مبتلا شد.

-  وزیر خارجه کشورمان در پی وقوع زلزله در افغانستان گفت: به رسم همسایگی و برادری، در این‌ لحظات سخت ، در کنار مردم شریف و صبور افغانستان هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز