خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیته بررسی حمله به کنگره آمریکا:

مدارک کافی برای اعلام جرم علیه ترامپ جمع‌آوری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۲۴۹

اعضای کمیته بررسی حمله به کنگره آمریکا از جمع‌آوری مدراک کافی برای اعلام جرم علیه رئیس‌جمهوری پیشین این کشور خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که وظیفه تحقیق در خصوص حمله به کنگره این کشور را به عهده دارد، روز گذشته -یکشنبه- اعلام کردند که مدارک کافی برای وزارت دادگستری به دست آورده‌اند تا این نهاد به شکل بی‌سابقه‌ای علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده، به دلیل کوشش برای تغییر نتایخ انتخابات سال ۲۰۲۰، اعلام جرم کند. 

این کمیته همچنین اعلام کرده است که «بیل استپین»، مدیر کمپین ترامپ، در میان شهودی است که در جلسه استماع روز دوشنبه که بر تلاش‌ها ترامپ برای دروغ‌پراکنی در خصوص دزدیده شدن انتخابات متمرکز است، شرکت خواهند کرد. 

با ادامه جلسات استماع، «آدام شیف»، نماینده جمهوری‌خواه، گفت که خواستار این است که وزارت دادگستری به تحقیق در خصوص ادعا‌های معتبر در خصوص فعالیت‌ها غیرقانونی ترامپ بپردازد. 

کمیته بررسی حمله به کنگره از هفته گذشته جلسات استماعی را با هدف نشان دادن اینکه چگونه رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا به شکلی بی‌امان بر ادعای وقوع تقلب در انتخابات تأکید کرده است و برنامه‌ شگفت‌آوری را برای لغو پیروزی «جو بایدن» پیش برده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز