خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد بریتانیا به پناهجویان برای فرستادن آن‌ها به رواندا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۸۷

وزارت کشور بریتانیا به پناهجویانی که قصد اقامت در این کشور را دارد اعلام کرده که باید میان بازگشت به مناطق جنگ‌زده و فرستاده شدن به رواندا یکی را انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از گاردین، وزارت کشور بریتانیا به پناهجویانی که قصد اقامت در این کشور را دارد اعلام کرده که باید میان بازگشت به مناطق جنگ‌زده و فرستاده شدن به رواندا یکی را انتخاب کنند. 

بنا به مدارکی که گاردین به آن‌ها دست یافته، شماری از پناهجویان در بریتانیا با این انتخاب مواجه‌اند و وزارت کشور این کشور به آن‌ها اعلام کرده که می‌تواند آن‌ها را به موطن‌شان بازگرداند. 

در مدارکی که به پناهجویان داده شده آمده است: «می‌توانید داوطلبانه بریتانیا را ترک کنید. اما مقصد شما در این صورت رواندا خواهد بود.»

تمامی پناهجویانی که با چنین گزینه‌ای مواجه هستند از نظر وزارت کشور بریتانیا، درخواست اقامت‌شان در این کشور «غیرقابل‌پذیرش» اعلام شده است و عامل اصلی این تصمیم نیز نحوه ورود غیرقانونی آن‌ها به خاک این کشور است. 

همچنین پناهجویان نمی‌توانند نسبت به این حکم اعتراض کنند. شهروندانی از سوریه، سودان، افغانستان، اریتره، ایران و عراق از جمله کسانی هستند که شامل این تغییرات جدید قرار می‌گیرند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز