خبرگزاری کار ایران

بیانیه ضدایرانی آمریکا و شورای همکاری خلیج‌فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۱۸

آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس طی بیانیه‌ای ضدایرانی، برخی ادعاها علیه ایران را تکرار کرده و آنچه «ادامه سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزارهای سایبری و سامانه‌های پهپاد و گسترش آن‌ها در منطقه و جهان» خوانده شده است را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، آمریکا و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس طی بیانیه‌ای ضدایرانی، برخی ادعاها علیه ایران را تکرار کرده و آنچه «ادامه سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده ایران از جمله حمایت از تروریسم، استفاده از موشک‌های پیشرفته، جنگ‌افزارهای سایبری و سامانه‌های پهپاد و گسترش آن‌ها در منطقه و جهان» خوانده شده است را محکوم کردند.

در ادامه این بیانیه خصمانه آمده است که ایران و هم‌پیمانان آن  «غیرنظامیان، زیرساخت‌های حیاتی و کشتی‌های دریایی» را در سطح بین‌المللی هدف حملات خود قرار داده‌اند.

کارگروه ویژه مشترک در امور ایران، بدون اشاره به مواضع ائتلاف متجاوز سعودی و حامیان غربی آن که یکی از وخیم‌ترین بحران‌های انسانی را در یمن رقم زده‌اند، مدعی شده‌ است که حمایت ایران از گروه انصارالله، عامل طولانی شدن جنگ در یمن بوده است. 

در این بیانیه مشترک همچنین با اذعان به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، از گزارش آژآنس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص تولید اورانیوم غنی‌شده با غلظت بالا توسط این کشور ابراز نگرانی و ادعا شده است که چنین فعالیت‌هایی هیچ هدف غیرنظامی معتبری نداشته و تنش‌های منطقه‌ای و جهانی را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز