خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

لغو رزمایش‌های ناتو در دریای سیاه از سوی ترکیه/ توقف عرضه گاز روسیه به ۲ شرکت آلمانی و دانمارکی/ زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در قدس اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۴۳

لغو رزمایش‌های ناتو در دریای سیاه از سوی ترکیه، توقف عرضه گاز روسیه به دو شرکت آلمانی و دانمارکی و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در قدس اشغالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، در درگیری‌های  فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در شهرک سلوان در قدس اشغالی، چهار نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

- فرماندار نظامی لوهانسک امروز -سه‌شنبه- گفت که نیروهای روس بخش‌های گسترده‌ای از شهر «سیورودونتسک» را تصرف کرده و همچنان در حال پیشروی هستند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اقدام به فرافکنی کرده و گفت که «خواسته‌های فرابرجامی» ایران، مذاکرات وین را با چالش رو‌به‌رو کرده است.

- شرکت «گازپروم» از امروز -چهارشنبه- عرضه گاز به دو شرکت دانمارکی و آلمانی را متوقف می‌کند.

- وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که بر اساس کنوانسیون مونترو، رزمایش‌های ناتو در دریای سیاه را لغو کرده یا به تعویق انداخته است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش سامانه‌های موشکی پیشرفته‌ میان‌برد که مقام‌های اوکراین از آغاز حمله نظامی روسیه خواستار دریافت آن بوده‌اند را در اختیار این کشور قرار خواهد داد.

- سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانسی خبری به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران واکنش نشان داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز