خبرگزاری کار ایران

کامالا هریس:

آمریکا و امارات به حمایت از امنیت و شکوفایی منطقه متعهد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۲۷

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، ضمن تأکید بر تعهد مشترک ایالات متحده و امارات متحده عربی «برای حفظ امنیت و شکوفایی در منطقه»، روابط دوجانبه واشنگتن و ابوظبی را با‌ارزش و در جهت خدمت به منافع دو کشور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، ضمن تأکید بر تعهد مشترک ایالات متحده و امارات متحده عربی «برای حفظ امنیت و شکوفایی در منطقه»، روابط دوجانبه واشنگتن و ابوظبی را با‌ارزش و در جهت خدمت به منافع دو کشور توصیف کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که هریس در اظهاراتی پیش از ترک ابوظبی گفته است: «از طرف رئیس‌ جمهوری، دولت و مردم آمریکا و در راس هیأت اعزامی از سوی بایدن برای عرض تسلیت به امارات، کشو شریک و همچنین تبریک به رئیس‌ جدید این کشور، عازم این سفر شدم».

هریس هدف از سفر این هیأت آمریکایی به امارات متحده عربی را بررسی تقویت شراکت و روابط دوستی و تعهد به تداوم همکاری در آینده، در راستای تقویت این مناسبات ارزیابی کرد.

این هیأت بلندپایه آمریکایی دوشنبه، در جریان سفر خود، درگذشت «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس فقید امارات را در جریان دیدار با سران کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس، تسلیت گفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز