خبرگزاری کار ایران

درگیری صهیونیست‌ها با فلسطنیان در روز نکبت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۱۵

ساکنان مناطق مختلف کرانه باختری در هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت، دست به تظاهرات زده و با اشغالگران اسرائیلی درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ساکنان مناطق مختلف کرانه باختری در هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت، دست به تظاهرات زده و با اشغالگران اسرائیلی درگیر شدند.

کانون اصلی درگیری‌ها شهرهای رام الله، قدس و طولکرم بود.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری ها ده‌ها نفر زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

منابع محلی در شهر «بیره» تاکید کردند که در درگیری‌های ورودی شمالی این شهر با اشغالگران اسرائیلی، دست کم ۴۵ فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان اشغالگر اسرائیلی به دانشگاه قدس در شهرک ابودیس هم حمله کرده و به داخل آن گاز اشک‌آور شلیک کردند که طی آن شماری از دانشجویان دچار خفگی شدند.

همچنین در دانشگاه تل‌آویو هم پلیس رژیم صهیونیستی به مراسمی که به مناسبت سالروز اشغال فلسطین برگزار شده بود، حمله و شماری از دانشجویان را بازداشت کرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با سالروز نکبت، ده‌ها شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی تحت حمایت شدید نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی حمله کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز