خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

لغو تعرفه واردات فولاد اوکراین از سوی آمریکا/ واکنش پنتاگون و کاخ سفید به اظهارات پوتین در سالگرد «روز پیروزی»/ آغاز واردات نفت سنگین ایران از سوی ونزوئلا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۸۲

لغو تعرفه واردات فولاد اوکراین از سوی آمریکا، واکنش پنتاگون و کاخ سفید به اظهارات رئیس‌جمهوری روسیه در سالگرد «روز پیروزی» و آغاز واردات نفت سنگین ایران از سوی ونزوئلا مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، گروه هفت، امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، خواستار توقف گسترش برنامه هسته‌ای ایران و تلاش برای بازگشت کامل به تعهدات برجامی خود شد.

- روزنامه «تایمز» نوشت که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد تیم‌های ترور خود را به خارج بفرستد تا انتقام عملیات‌های مقاومتی اخیر فلسطینیان را بگیرد.

- رهبر حزب اپوزیسیونی «لیکود» و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دولت این رژیم توان مقابله با ایران و حماس را ندارد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هماهنگ‌کننده مذاکرات احیای برجام به تهران، گفت که واشنگن از تلاش‌های وی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین حمایت می‌کند.

- اظهارات رئیس‌جمهوری روسیه در سالگرد «روز پیروزی» در خصوص درگیری‌های جاری در اوکراین، واکنش منفی و انتقاد کاح سفید و پنتاگون را به دنبال داشت.

- وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که در اقدامی نمادین تعرفه واردات فولاد از اوکراین را به‌ مدت یک‌سال لغو کرده است.

- اسناد شرکت نفت دولتی «پی‌دی‌وی‌اس‌ای» حاکی از آن است که ونزوئلا واردات نفت سنگین از ایران برای تغذیه به پالایشگاه‌ها را شروع کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز