خبرگزاری کار ایران

درخواست وزارت خارجه فلسطین از شورای امنیت برای مسئولیت‌پذیری در قبال جنایت‌های اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۱۷

تشکیلات خودگردان فلسطین شورای امنیتی سازمان ملل را به مسئولیت‌پذیری در توقف تشدید تنش‌ها علیه مردم فلسطین و مقدسات آنان فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه گذشته -سه‌شنبه- با انتشار بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا مسئولیت خود را در توقف تشدید تنش از سوی اسرائیل علیه مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها بر عهده بگیرد.

در این بیانیه از شورای امنیت خواسته شده است تا اقدامات لازم را برای تحت فشار قرار دادن رژیم اسرائیل برای توقف تجاوزها و تشدید تنش‌ها علیه فلسطینی‌ها اتخاذ و آن را مجبور به پایبندی به قانون بین‌المللی کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان، تجاوزهای ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در سرتاسر اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی به ویژه فراخوان گروه‌های افراطی شهرک‌نشین برای هجوم به مسجد الاقصی، برافراشتن پرچم اسرائیل در داخل و اقامه نماز تلمودی در صحن‌های آن را محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است: «ترک مسئولیت شورای امنیت سازمان ملل متحد و عمل نکردن به تعهدات این شورا، پوششی برای جنایت‌های رژیم استعمار نژادپرستانه اسرائیل علیه مردم فلسطین است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز