خبرگزاری کار ایران

جلسه شهادت «ایوانکا ترامپ» درباره حوادث کاخ کنگره

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۳۳

دختر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا حدود هشت ساعت در مجلس نمایندگان درباره آشوب‌های کاخ کنگره در ششم ژانویه سال گذشته به ارائه شهادت پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان‌بی‌سی، «ایوانکا ترامپ» روز گذشته -سه‌شنبه- به مدت حدود هشت ساعت در برابر کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا درباره شورش‌هایی که در ۶ ژانویه سال گذشته در ساختمان کنگره رخ داد، شهادت داد.

جلسه ارائه شهادت ایوانکا که از طریق ویدئو از راه دور انجام شد، حدود ساعت شش بعد از ظهر به پایان رسید.

«بنی تامسون»، رئیس این کمیته، پیشتر در مورد ایوانکا که در دوران ریاست جمهوری پدرش به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید خدمت می‌کرد، گفت: «او به پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. او در روز شورش در ضلع غربی ساختمان بود».

تامسون به خبرنگاران در کاپیتول گفت: «او نه به طور گسترده و صریح، اما به پرسش‌ها پاسخ می‌دهد».

ایوانکا ترامپ پنج روز پس از آن که همسرش «جرد کوشنر» به مدت بیش از شش ساعت به سوالات کمیته پاسخ داد، به ارائه شهادت خود پرداخت. کوشنر همچنین مشاور ارشد کاخ سفید در زمان ترامپ بود.

این کمیته نه تنها در حال بررسی شورش‌های حامیان ترامپ در شش ژانویه ۲۰۲۱ است بلکه درباره اقدامات ترامپ در آن زمان هنگام شمارش آرا نیز تحقیق می‌کند.

تامسون گفت: «ایوانکا به تنهایی آمد. بدیهی است که این کار ارزشمندی است». 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا ایوانکا ترامپ در شهادت خود اطلاعات جدیدی ارائه کرده است یا خیر، به شوخی گفت: «تلاش خوبی است».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز