خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تصویب قطعنامه تحقیقات درباره «جنایات جنگی» روسیه در سنای آمریکا/ شنیده شدن صدای آژیر خطر در چند شهر اوکراین/ شلیک ناموفق یک پرتابه توسط کره‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۲۶۵

تصویب قطعنامه تحقیقات درباره «جنایات جنگی» روسیه در سنای آمریکا، شنیده شدن صدای آژیر خطر در چند شهر اوکراین و شلیک ناموفق یک پرتابه توسط کره‌شمالی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری آمریکا ۲۴ مارس برای دیدار با سران کشورهای عضو ناتو به بروکسل سفر می‌کند.

-  یک عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده اوکراینی اعلام کرد که گفت‌وگوها با روسیه، با «تناقض‌های بنیادین» رو‌به‌رو شده است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که در حال حاضر متن توافق برای از سرگیری توافق هسته‌ای با ایران در حال «صیقل‌کاری نهایی» است.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که این کشور اجازه نمی‌دهد روسیه از توافق هسته‌ای با ایران، به عنوان گریزگاهی برای تحریم‌ها، استفاده کند.

- فرمانده تروریست‌های سنتکام با اشاره به توان موشکی ایران، طی مواضعی بی‌اساس از این کشور به عنوان بزرگ‌ترین تهدید در خاورمیانه یاد کرد.

- یک منبع نظامی ژاپن امروز -چهارشنبه- اعلام کرد که کره‌شمالی اقدام به شلیک یک پرتابه کرده است ولی این آزمایش ناموفق بود.

- یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم دارد امروز -چهارشنبه- کمک ۸۰۰ میلیون دلاری این کشور به اوکراین را اعلام کند.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه «فرانس ۲۴» گفت که به توافق با ایران در مذاکرات وین نزدیک هستیم.

- منابع خبری بامداد امروز -چهارشنبه- از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کی‌یف و چند شهر دیگر اوکراین خبر دادند.

- سنای آمریکا به اتفاق آرا، قطعنامه انجام تحقیقات درباره رخ دادن «جنایات جنگی» توسط روسیه در جریان حمله به اوکراین را تصویب کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز