خبرگزاری کار ایران

شکایت سرهنگ آمریکایی علیه پسر ترامپ به اتهام توطئه برای ارعاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۶۵۹

یک سرهنگ بازنشسته آمریکایی پسر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و مشاورانش را به توطئه برای ارعاب وی متهم کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از هیل، «الکساندر ویندمن»، سرهنگ بازنشسته‌ای که علیه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا شهادت داد، شکایتی را به دادگاه ارائه و پسر ارشد ترامپ و «‌رودی جولیانی»، مشاور وی را به توطئه برای ارعاب او متهم کرده است.

ویندمن در سال ۲۰۱۹ در رابطه با یک تماس تلفنی علیه ترامپ مبنی بر پیشنهاد وی به رئیس‌جمهوری اوکراین برای آغاز کمک نظامی آمریکا در ازای آغاز تحقیقات اوکراین در مورد «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن»، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری آمریکا شهادت داد.  

وی در شکایت حقوقی ۷۳ صفحه‌ای خود به دادگاه فدرال در واشنگتن دی سی ادعا کرده است که پس از احضار شدن، هدف یک کمپین خطرناک ارعاب شاهدان توسط ترامپ و گروهی از توطئه‌گران از جمله پسر ارشدش «دونالد جونیور»، رودی جولیانی و «دن اسکاوینو» در تلاش برای بازدارندگی او از ارائه شهادت قرار گرفت.

ویدمن افزود: «به گونه‌ای حساب شده مورد حمله قرار گرفتم که حداکثر آسیب فردی و حرفه‌ای را به من وارد کند تا از شهادت من جلوگیری شود یا در صورت شهادت من را مجازات کند. در این کشور این کار خلاف قانون است».

وی مدعی است که متحدان ترامپ با ممانعت از ارتقای موقت او در ارتش و برکناری ناگهانی او و «یوگنی ویندمن»، برادر دوقلویش از سمت‌هایشان در کاخ سفید از او انتقام گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز