خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های عبری گزارش دادند:

تصمیم امارات برای سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۲۲

روزنامه عبری‌زبان «گلوبس» از تصمیم ابوظبی برای سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، روزنامه عبری‌زبان «گلوبس» گزارش داد که امارات پس از سفر «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی، تصمیم به سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در سرزمین‌های اشغالی گرفته است.

گلوبس امروز- سه‌شنبه- نوشت: «اخبار خوبی که از سفر هرتزوگ به امارات می‌رسد، صرفا سیاسی و امنیتی نیست».

در این گزارش آمده است: «خبر خوب واقعی این دیدار تاریخی مربوط به حوزه اقتصادی و مبالغ بسیار کلان است».

همچنین تاکید شده است که «محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی تصمیم گرفته است به قولی که به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل مبنی بر سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در شرکت‌های خصوصی صهیونیستی در زمینه‌های مختلف داده بود، عمل کند.

در این گزارش آمده است: «صندوق‌های سرمایه‌گذاری اصلی (صندوق‌های ثروت) در امارات متحده عربی از جمله صندوق سرمایه‌گذاری ابوظبی «ای دی آی ای » و صندوق سرمایه‌گذاری «مبادله» در این سرمایه‌گذاری‌ها شرکت خواهند کرد».

به نوشته این روزنامه، اولین صندوق اماراتی که با سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری وارد بازار اسرائیل خواهد شد، صندوق توسعه ابوظبی «ای دی جی» متعلق به شرکت هلدینگ توسعه ابوظبی «ای دی کیو» است.

یک مقام ارشد اماراتی به گلوبس گفت که ابوظبی صبورانه منتظر ثبات نظام سیاسی اسرائیل بود تا اینکه اقدام‌های خود را برای تحقق وعده بن زاید محقق کند.

در این گزارش تاکید شده است که دیدار هرتزوگ از امارات، نشان‌دهنده زمان مناسب برای آغاز رسمی این روند است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز