خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی:

ایران هیچ اعتباری برای آمریکا قائل نیست/ بعد از پرتاب موشک‌های ایران به جولان، تصمیم به ترور قاسم سلیمانی گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۹۵

رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، تأکید کرد که این کشور در حال حاضر، هیچ اعتباری برای آمریکا قائل نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «گادی آیزنکوت» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران، تأکید کرد که این کشور در حال حاضر، هیچ اعتباری برای آمریکا قائل نیست.

وی با انتقاد از رویکرد دولت آمریکا در قبال ایران، گفت که تهران هیچ‌گونه اعتباری برای واشنگتن قائل نیست زیرا اطمینان دارد که آمریکا هرگز متوسل به گزینه نظامی علیه فعالیت‌های هسته‌ای آن نخواهد شد.

آیزنکوت افزود که به گفته «ایهود باراک» و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیران پیشین رژیم صهیونیستی موضوع حمله به ایران، علاوه بر تامین نیروی لازم، مستلزم پوشش مشروعیت جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: «چنین عملیاتی را نمی‌توان به صورت انفرادی و بدون هشدار قبلی انجام داد و این موضوع، در بردارنده مفاهیم عمیقی است و گفتمان موجود در این‌باره از جدیت لازم برخوردار نیست.»

رئیس سابق ستاد کل رژیم صهیونیستی در خصوص ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق سپاه قدس ایران، گفت: «اسرائیل بعد از پرتاب موشک‌های ایران به سمت بلندی‌های جولان، تصمیم گرفت او را از میان بردارد. اما قاسم سلیمانی در جریان عملیات نظامی «خانه کاغذی»، جان سالم به در برد. ما در پاسخ به این موشک‌ها، تصمیم به هدف قرار دادن همه کسانی که علیه ما اقدام می‌کنند بدون در نظر گرفتن رتبه نظامی آنها، گرفتیم. در این راستا ما قاسم سلیمانی را زیر نظر داشتیم اما او در آن روز وارد حیطه رادارهای ما نشد و به همین دلیل از کشته شدن توسط ما نجات یافت ولی در ژانویه ۲۰۲۰ توسط آمریکایی‌ها هدف قرار گرفت»

این مقام سابق رژیم صهیونیستی همچنین گفت که خروج دولت سابق آمریکا از برجام، زمینه ادامه همکاری روسیه و چین با ایران را فراهم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز