خبرگزاری کار ایران

مدودف:

امتناع واشنگتن از پاسخ به ضمانت‌های امنیتی اوضاع را بسیار پیچیده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۸۶

معاون رئیس شورای امنیت روسیه تاکید کرد که عدم پاسخ واشنگتن برای ارائه ضمانت‌های امنیتی وضعیت را بسیار پیچیده می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز -پنج‌شنبه- خواستار تلاش حداکثری برای جلوگیری از جنگ از جمله درگیری بین روسیه و ناتو شد.

مدودف تاکید کرد که امتناع واشنگتن از ارائه ضمانت‌های امنیتی اوضاع را به شدت پیچیده خواهد کرد.

وی گفت: «به هیچ وجه تمایلی به جنگ وجود ندارد و کسی نیز به دنبال آن نیست. باید هر کاری انجام شود تا جنگ به‌ویژه از نوع درگیری‌ها بین روسیه و ناتو رخ ندهد».

مدودف افزود: «تنها راه اجتناب از جنگ، مذاکره است، اما افراد بسیاری هستند که تنش را تشدید می‌کنند، برخی به دلیل تفکر ضعیف و برخی دیگر به دلیل پیروی از یک خط سیاسی خاص».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا روسیه در صورت امتناع آمریکا از ارائه ضمانت‌های امنیتی به روسیه برنامه‌ای دارد، گفت: «‌در وهله نخست اینکه چنین طرح‌هایی هرگز فاش نمی‌شوند و دوم اینکه این تصمیم‌ها توسط رئیس‌جمهور اتخاذ می شوند که فرمانده کل نیروهای مسلح نیز هست، البته امتناع واشنگتن اوضاع را بسیار پیچیده خواهد کرد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز