خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آماده‌باش ۸۵۰۰ سرباز آمریکایی برای استقرار سریع در اوکراین/ تعلیق فعالیت‌های رهبر جریان المستقبل در عرصه سیاسی لبنان/ گفت‌وگوی ویدئویی رئیس‌جمهوری آمریکا با رهبران اروپایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۳۸

آماده‌باش ۸۵۰۰ سرباز آمریکایی برای استقرار سریع در اوکراین، تعلیق فعالیت‌های رهبر جریان المستقبل در عرصه سیاسی لبنان و گفت‌وگوی ویدئویی رئیس‌جمهوری آمریکا با رهبران اروپایی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رهبر جریان المستقبل در لبنان از تعلیق فعالیت‌های خود در عرصه سیاسی لبنان به‌دلیل تشدید فرقه‌گرایی و آنچه افزایش نفوذ ایران در این کشور خواند، خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از گفت‌وگوی مستقیم با ایران بر سر توافق هسته‌ای و موضوع‌های دیگر استقبال می‌کند.

-‌ نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، اعلام کرد که کشورش از گفت‌وگوی مستقیم در مذاکرات وین استقبال می‌کند.

- روزنامه «وال استریت ژورنال» با اعلام این‌که اختلاف‌هایی در میان تیم مذاکره‌کننده آمریکایی در وین ایجاد شده است، نوشت که علاوه بر معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران، دو عضو دیگر این تیم هم از روند مذاکرات وین خارج شده‌اند.

- کاخ سفید طی بیانیه‌ای از گفت‌وگوی ویدئویی رئیس‌جمهوری آمریکا با رهبران اروپایی هم‌زمان با تشدید تنش‌ها بر سر مسأله اوکراین خبر داد.

- هم‌زمان با تشدید تنش‌ها میان مسکو و کی‌یف، پنتاگون از آماده‌باش هشت هزار و ۵۰۰ سرباز آمریکایی برای استقرار سریع در اوکراین خبر داد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز