خبرگزاری کار ایران

یادداشتی از نویسنده و تحلیلگر لبنانی؛

ترور شهید سلیمانی از بزرگ‌ترین جنایت‌های عصر است/ سردار مقاومت، تهدیدی برای موجودیت اسرائیل و حضور آمریکا در منطقه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۷۵۲

نویسنده و تحلیلگر لبنانی جنایت ترور فرماندهان مقاومت را یکی از بزرگ‌ترین جنایت های عصر توصیف کرد.

«اسماعیل النجار»، نویسنده و تحلیلگر لبنانی به مناسبت دومین سالگرد جنایت فرودگاه بین‌المللی بغداد و ترور سردار شهید «قاسم سیمانی» و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس سازمان حشدالشعبی در یادداشتی اختصاصی برای ایلنا نوشت:

شهید قاسم سلیمانی مالک اشتر عصر ما بود و در زمانی که امت ما به چنین فرماندهی نیاز مبرم داشتند، به عنوان یک فرمانده نظامی و سیاسی ظهور کرد و شجاعت و دلاوری در عین تواضع و فروتنی ویژگی بارز او بود. او همواره در کالبد یک فرمانده با روح پدرگونه همه مسائل و مشکلات امت را شخصا و با نظارت مستقیم خود سامان می‌داد. دشمن از او در هراس بود و دوستان، عاشق و دوستدارش. شهید سلیمانی همیشه مانند یک سرباز در کنار مظلومان و مستضعفان ایستاد و در خط مقدم از آنها دفاع کرد، اشک یتیمان را پاک و از آنان دلجوئی می‌کرد. هر کجا که دشمن حضور داشت، اثری از خود بر جای گذاشت، با آنها جنگید و شکست‌شان داد تا اینکه خاری در گلوی دشمنان امت اسلامی شد.

جنایت ترور سردار شهید سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس یکی از بزرگ‌ترین جنایت‌های عصر به شمار می‌رود. دشمنان عظمت اندیشه و عزم حاج قاسم را برای مبارزه با ظلم و سلطه صهیونیستی-‌آمریکایی احساس کردند و مطمئن شدند که تهدیدی وجودی، موجودیت رژیم صهیونیستی و حضور آمریکا در منطقه را متزلزل کرده است اما وقتی در میدان نبرد و مبارزه در برابر او درمانده و ناتوان ماندند، ظالمانه و خائنانه از سر ترس او را ترور کردند؛ تنها برای شجاعتش، تنها برای استواری و ایثار و بینش و بصیرتش، اما ندانستند که شهید سلیمانی اندیشه ها و قهرمانانی را تربیت کرده است که مبارزه می‌کنند و راهش را ادامه می‌دهند.  

این جنایت مستوجب بهای سنگینی است که دشمن باید برای آن بپردازد و قطعا کمترین آن اخراج آنها از خاک سراسر منطقه خاک است.

ملت‌های آزادی‌خواه پس از شهادت سردار سلیمانی رسالتی را به عهده دارند که از چارچوب منطقه عبور کرده و مفهومی جهانی پیدا می‌کند. فرمانده شهید، میراث عظیم مقاومت و مجموعه‌ای از اهداف و پیروزی‌ها را از خود به جای گذاشت که در وجدان مردم به قله جایگاه خود رسیده است. از این رو آنچه را که بر جای گذاشته است، به ویژه مقاومت را امانتی بر عهده خود می‌دانیم که باید آن را حفظ کرده و در امتداد راهش رژیم صهیونیستی جنایتکار را ریشه‌کن کنیم. پاسخ به ترور او یک مسئولیت ملی، اسلامی و اخلاقی است که همه باید از آن آگاه باشند.

ادامه راه و حفظ امانت شهیدان سلیمانی و المهندس حفظ خط جهادی و خط مقاومت است، باید به آن توجه کنیم، زیرا چون گیاهی است که باید جوانه بزند و ثمره خود را بدهد. پس راه دو شهید، مکتبی است که باید قهرمانان مجاهد از آن فارغ‌التحصیل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز