خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تصمیم دولت آمریکا برای بازگشایی دفاتر ساف/ اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شرفین/ دیدار نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۳۹۳

تصمیم دولت آمریکا برای بازگشایی دفاتر ساف، اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شرفین و دیدار نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کردند.

- پادشاه عربستان سعودی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را به عدم همکاری ایران با جامعه جهانی متهم کرد.

- رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی، با اشاره به اعمال مجدد فاصله‌گذاری اجتماعی در حرمین شریفین که از ساعت هفت صبح امروز -پنجشنبه- به وقت محلی اعمال می‌شود، از آن به عنوان تدبیر عربستان برای ایمنی نمازگزاران و معتمرین در حرمین شرفین یاد کرد.

- یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که رایزنی درباره مذاکرات برجامی در وین از محورهای گفت‌وگوی رئیس‌جمهوری آمریکا و همتای روس وی خواهد بود.

-  وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با وزرای خارجه تروئیکای اروپا تلفنی گفت‌وگو کرده است.

- دولت آمریکا در نظر دارد دفاتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن را بازگشایی کند و کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان را افزایش دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز