خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حملات راکتی به پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی «العمر»/ سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی/ مخالفت آمریکا با درخواست اسرائیل برای دریافت زودهنگام جت‌های سوخت‌رسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۸۴

حملات راکتی به پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی «العمر»، سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و مخالفت آمریکا با درخواست اسرائیل برای دریافت زودهنگام جت‌های سوخت‌رسان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های سوریه از حملات راکتی به پایگاه نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در میدان نفتی «العمر» خبر دادند.

- سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که این کشور دیگر هیچ نیرویی با مأموریت رزمی در عراق ندارد.

- سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که آمریکا تصمیمی برای مجازات عاملان حمله پهپادی به کابل که در جریان آن ۱۰ غیرنظامی کشته شدند، ندارد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که در مذاکرات وین پیشرفت‌هایی در حال تحقق است ولی روند آن چندان سریع نیست.

- دیپلمات‌های ارشد اروپایی حاضر در مذاکرات وین، با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی شدند که مواضع ایران با برجام همخوانی ندارد.

- رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت آمریکا با درخواست این رژیم برای دریافت زودهنگام جت‌های سوخت‌رسان که به ادعای آنها «برای مقابله نظامی با ایران» اهمیت کلیدی دارد، خبر دادند.

- مشاور امنیت ملی آمریکا طی سه هفته آینده برای رایزنی درباره ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که هنوز برای اظهارنظر درباره این‌که آیا ایران به همکاری سازنده برای بازگشت به توافق هسته‌ای متعهد خواهد بود یا خیر، زود است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز