خبرگزاری کار ایران

نامه دو عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به بایدن برای حمایت نظامی از اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۴۲

دیفنس نیوز از نامه دو عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا به رئیس‌جمهوری این کشور برای حمایت از اوکراین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دیفنس نیوز، ، «مایک راجرز» و «مایک ترنر»، دو نماینده جمهوری‌خواه عضو کنگره آمریکا در نامه‌ای به «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری این کشور خواستند تا از اوکراین محافظت کند.

به گفته این دو نماینده، این امر باید از طریق حضور نظامی آمریکا در دریای سیاه و حمایت نظامی از مقام‌های کی‌یف انجام شود.

در این نامه آمده است: «با توجه به استقرار اخیر نیروهای روسیه در مرز اوکراین، ما از دولت شما می‌خواهیم که اقدامات فوری و سریع برای حمایت از اوکراین در قالب اطلاعات و تسلیحات انجام دهد».

در ادامه این نامه نیز تاکید شده است: «ما از شما می‌خواهیم فورا موضوع حضور نظامی مناسب آمریکا در منطقه را در بررسی کرده و تدابیر و اقدامات مناسبی را برای تبادل اطلاعات بین ایالات متحده و اوکراین به منظور جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع آغاز کنید».

پیشتر روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که برخی از مقام‌های آمریکایی و اروپایی نسبت به ادعای استقرار مجدد نیروهای روسیه در نزدیکی مرز با اوکراین ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز