خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود بزرگ‌ترین کاروان‌ آمریکا از اردن به سوریه/ تیراندازی به نقطه ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی کرانه باختری/ درخواست شورای امنیت برای آغاز گفت‌وگو درباره آتش‌بس پایدار در اتیوپی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۹۱۶

ورود بزرگ‌ترین کاروان‌ آمریکا از اردن به سوریه، تیراندازی به نقطه ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی کرانه باختری و درخواست شورای امنیت برای آغاز گفت‌وگو درباره آتش‌بس پایدار در اتیوپی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهوری برزیل در گاف جدید خود که واکنش‌های بسیاری را نیز به همراه داشته است، گفت که در ایتالیا از «برج پیتزا» دیدن کرده است.

- یک کودک فلسطینی امروز -جمعه- به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

- شماری از جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا با ارسال نامه‌ای به کاخ سفید، خواستار توقف مذاکرات هسته‌ای با ایران شدند.

- ائتلاف متجاوز سعودی مدعی رهگیری و انهدام پهپاد یمنی در خمیس مشیط شد.

- رئیس‌جمهوری عراق با اشاره به درگیری در جریان تظاهرات اعترا‌ضی روز جمعه به نتایج انتخابات این کشور، آن را تأسف‌بار و غیرقابل قبول خواند.

- شورای امنیت سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی شدید نسبت به تشدید درگیری‌های نظامی در اتیوپی، خواستار پایان فوری درگیری‌ها در این کشور شد.

- در پی شهادت نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، نقطه ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفته است.

- بزرگ‌ترین کاروان آمریکایی در سال‌های اخیر از اردن وارد سوریه شد.

- نخست‌وزیر عراق دستور تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در خصوص به خشونت کشیده شدن تظاهرات اعتراضی روز گذشته -جمعه- علیه نتیجه انتخابات اخیر را صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز