خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

پیروزی حزب نخست‌وزیر اتیوپی در انتخابات پارلمانی/ تصمیم صهیونیست‌ها برای حمله گسترده به مسجدالاقصی در تاریخ ۱۸ جولای/ اصابت ۴ موشک به پایگاه آمریکایی «کنیکو» در دیرالزور سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۴۰

پیروزی حزب نخست‌وزیر اتیوپی در انتخابات پارلمانی، تصمیم صهیونیست‌ها برای حمله گسترده به مسجدالاقصی در تاریخ ۱۸ جولای و اصابت چهار موشک به پایگاه آمریکایی «کنیکو» در دیرالزور سوریه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: عطش سیری‌ناپذیر برای پول و عقده‌های ضدایرانی، به ریاکاری شرم‌آور غربی دامن زده است.

- رئیس‌جمهوری ترکیه دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ضمن اشاره به حمایت از روند صلح در فلسطین تاکید کرد تا زمانی که سیاست‌های اشغالگرایانه اسرائیل ادامه دارد، برقراری صلح پایدار در منطقه امکان‌پذیر نخواهد بود.

- نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی که همچنان در اقامتگاه رسمی نخست‌وزیری سکونت داشت، بالاخره آن را تخلیه کرد.

- منابع محلی از اصابت چهار موشک به پایگاه آمریکایی «کنیکو» در دیرالزور سوریه خبر دادند.

- یک مقام ارشد پلیس بنگلادش گفت که هشت نفر را به اتهام قتل در ارتباط با آتش‌سوزی در یک کارخانه که منجر به کشته شدن دست‌کم ۵۲ نفر شد، دستگیر کرده‌اند.

- رهبر کره‌شمالی و رئیس‌جمهوری چین طی پیام‌هایی، بر لزوم همکاری گسترده‌تر برای مقابله با رویکردهای خصمانه خارجی تأکید کردند.

- گروهک‌ها و سازمان‌های یهودی خود را برای تعرض گسترده و دسته‌جمعی به مسجد الاقصی در تاریخ ۱۸ جولای و در سالروز آنچه «تخریب هیکل» می‌نامند، آماده می‌کنند.

- کمیسیون انتخاباتی اتیوپی اعلام کرد که نخست وزیر این کشور، با اکثریت بزرگ آرا برنده انتخابات این کشور شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز