خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه/ دیدار وزیر خارجه قطر با رئیس دولت طالبان در کابل/ اقدام کره شمالی به آزمایش‌های موشکی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۱۶۲

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه، دیدار وزیر خارجه قطر با رئیس دولت طالبان در کابل و اقدام کره شمالی به آزمایش‌های موشکی جدید از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز -یکشنبه- گفت که برنامه هسته‌ای ایران به پیشرفته‌ترین نقطه خود از آغاز تا کنون رسیده است.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران، گفت که اضطراری‌ترین موضوع آژانس با ایران حل شد.

- وزیر خارجه قطر و رئیس دولت طالبان در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان دیدار کردند.

- خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که این کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه دست به آزمایش‌ موشک‌های جدید کروز دوربرد خود زده است.

- منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه خبر دادند.

- اتحادیه اروپا از توافق جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران که در جریان سفر مدیرکل آژانس به تهران حاصل شد، استقبال کرد.

- اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه تاجیکستان اعلام کرد که به احتمال زیاد سازمان همکاری شانگهای الحاق ایران و اعطای وضعیت شریک به سه کشور دیگر را تأیید کند.

- پادشاه عربستان طی فرمانی سلطنتی، رئیس امور ویژه خادم حرمین شریفین را از سمت خود برکنار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز