خبرگزاری کار ایران

کاهش محبوبیت نخست‌وزیر ژاپن به پایین ترین سطح ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۲۶

بر اساس یک نظرسنجی محبوبیت نخست وزیر ژاپن برای نخستین بار از زمان ریاستش به پایین تر از ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک نظرسنجی نشان داد محبوبیت «یوشیهیده سوگا»، نخست‌وزیر ژاپن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش در سال گذشته به زیر ۳۰ درصد رسید.

نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه آساهی نشان می‌دهد که حدود یک سوم از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با برگزاری مسابقات المپیک مخالفت کردند. ۶۰ درصد نیز  گفتند که نمی‌خواهند سوگا به عنوان نخست‌وزیر ادامه یابد و این منجر به ایجاد ابهام درباره حزب حاکم در انتخابات سال آینده شد. 

در نظرسنجی انجام شده در ابتدای هفته‌، محبوبیت سوگا به ۲۸ درصد کاهش یافت که پایین‌ترین سطح از زمان نخست‌وزیری او در سپتامبر سال گذشته است.

۵۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از برگزاری بازی‌های المپیک توکیو حمایت کردند و ۳۲ درصد آن را ایده بدی دانستند. 

کندی روند واکسیناسیون کرونا در ژاپن به محبوبیت سوگا صدمه زده است و افزایش مبتلایان جدید ناشی از گسترش سویه دلتا به یک میلیون نفر بر بازی‌های المپیک سایه افکنده است.

سوگا و سازمان‌دهندگان المپیک گفتند هیچ ارتباطی بین المپیک و افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز