خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر ژاپن تعهد کامل داد؛

دیدار توماس باخ با میزبانان المپیک ۲۰۲۰

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۶۶

رئیس کمیته بین المللی المپیک در سفر به توکیو، میزبان بازیهای المپیک ۲۰۲۰ با نخست وزیر ژاپن و شهردار توکیو دیدار کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک در سفر به توکیو، میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با نخست وزیر ژاپن و شهردار توکیو دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک که برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۳(آبان ماه سال گذشته) از توکیو، میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ بازدید کرده بود، بار دیگر به این شهر سفر کرد و دیداری رسمی با " شینزو آبه " نخست وزیر ژاپن داشت. باخ و آبه در مورد نحوه آماده سازی توکیو برای بازیهای تابستانی سال ۲۰۲۰ به تبادل نظر پرداختند.

باخ که ملاقات رسمی دیگری نیز با ناؤکی اینوس شهردار توکیو داشت در مورد نتایج این سفر گفت: نخست وزیر ژاپن تعهد کامل دولت این کشور برای برگزاری موفقیت آمیز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را اعلام کرد و همچنین از حمایت کامل مردم ژاپن از برگزاری این بازی‌ها خبر داد.

شهر توکیو به طور رسمی در صد و بیستمین نشست کمیته بین المللی المپیک IOC)) در شهر بوینس آیرس به عنوان میزبان بازیهای المپیک و پارا المپیک سال ۲۰۲۰ برگزیده شد. توکیو که برای میزبانی المپیک ۲۰۱۶ نیز کاندیدا شده بود، آخرین بار در سال ۱۹۶۴ میزبانی این رقابتها را برعهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز