خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تظاهرات فلسطینیان علیه ادامه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها/ حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب/ دیدار وزیر خارجه عربستان با رئیس‌جمهوری تونس

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۱۳۰

تظاهرات فلسطینیان علیه ادامه شهرک‌سازی صهیونیست‌ها، حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و دیدار وزیر خارجه عربستان با رئیس‌جمهوری تونس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین از مشارکت‌کنندگان در مذاکرات وین خواست از ایجاد این تصور که به دنبال افزودن مفاد جدید به برجام هستند، خودداری کنند.

- وزیر خارجه عراق گفت که کشورش در گفت‌وگوها میان تهران و بعداد ایفای نقش می‌کند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی را تکرار کرد و به اتهام‌زنی علیه این کشور در خصوص حمله به یک کشتی در دریای عمان پرداخت.

- فلسطینیان ساکن چندین شهر و روستای کرانه باختری در اعتراض به تداوم شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی به خیابان‌ها آمدند.

- دادگاه فدرال آمریکا علیه یک ایرانی به اتهام دور زدن تحریم‌ها و آنچه صدور تجهیزات غیرقانونی آزمایشگاهی به ایران خوانده شده است، اعلام جرم کرد.

-  گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در افغانستان گفت که حمله به دفتر این سازمان در هرات اسفناک است و آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

- وزیر خارجه عربستان در جریان سفر به تونس، با رئیس‌جمهوری این کشور دیدار کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز