خبرگزاری کار ایران

سی‌ان‌ان گزارش داد:

برخی عوامل ترور رئیس‌جمهوری هائیتی مخبر مقام‌های آمریکا بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۱۱

سی‌ان‌ان گزارش داد که برخی عوامل ترور رئیس‌جمهوری هائیتی قبلا مخبر مقام‌های آمریکایی بوده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، برخی عوامل ترور ‌رئیس‌جمهوری هائیتی پیشتر به عوان مخبر و جاسوس برای مقام‌های آمریکایی کار کرده‌اند.

منابع آگاه روز گذشته -‌دوشنبه- گزارش دادند که بسیاری از عوامل ترور رئیس‌جمهور پیشتر به عنوان مخبر برای مقام‌های اجرای قانون در آمریکا کار کرده‌اند.

 اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در بیانیه‌ای در پاسخ به سی‌ان‌ان اعلام کرد: «تنها یک نفر که  توسط مقامات در هائیتی دستگیر شده، مخبر سابق اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا است.»

در این بیانیه آمده است: «پیش از این، یکی از مظنونان ترور رئیس‌جمهور هائیتی به عنوان منبع محرمانه این سازمان بوده است.»

اداره مبارزه با مواد مخدر افزود که پس از ترور مویس، مظنون با آشنایان خود در اداره مبارزه با مواد مخدر تماس گرفته و یک مقام دولتی منصوب در هائیتی از او خواست که خود را به مقامات محلی معرفی کند.

این سازمان تأکید کرد که این مقام دولتی‌، به همراه یک مقام وزارت امور خارجه‌، اطلاعاتی را در اختیار دولت هائیتی قرار داده‌اند که به دستگیری مظنون و شخص دیگری کمک کرده است.

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا فاش کرد که گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از قاتلان هنگام عملیات ترور نام این سازمان را فریاد زده‌اند.

این سازمان آمریکایی هرگونه مسئولیت مربوط به ترور را انکار و تاکید کرد که هیچ یک از مهاجمان به نمایندگی از دولت در عملیات ترور نبوده‌اند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز