خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳ برابری جمعیت صهیونیست‌های ساکن کرانه باختری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۱

جمعیت صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های کرانه باختری در سال ۲۰۱۲ میلادی نزدیک به ۳۴۱ هزار و ۴۰۰ تن بود که رشد ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفری جمعیت آن‌ها را نشان می‌دهد.

مرکز آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جمعیت شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری پنج درصد رشد داشته است که این میزان سه برابر میزان رشد عادی جمعیت در سرزمین‌های اشغالی(یک و ۹ دهم درصد) است.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که جمعیت صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های کرانه باختری در سال ۲۰۱۲ میلادی نزدیک به ۳۴۱ هزار و ۴۰۰ تن بود که رشد ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفری جمعیت آن‌ها را نشان می‌دهد.
در این میان، میزان زاد و ولد صهیونیست‌های ساکن کرانه باختری ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر یعنی ۶۸ و پنج دهم درصد از کل رشد جمعیت آن‌ها بوده است و ۳۱ و پنج دهم درصد دیگر ناشی از انتقال پنج هزار و ۱۰۰ تن از صهیونیست‌ها به شهرک‌های یهودی‌نشین بوده است.
جمعیت صهیونیست‌های ساکن کرانه باختری در سال ۲۰۰۹ میلادی نزدیک به ۲۹۶ هزار و ۷۰۰ تن و در سال ۲۰۱۱ میلادی ۳۲۵ هزار و ۲۰۰ تن بود. بیش از نیمی از صهیونیست‌ها در پنج مجموعه بزرگ صهیونیست‌نشین زندگی می‌کنند که ۱۳۰ شهرک را در خود جای داده‌اند.
شهرک «مودعین» یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های احداثشده در اراضی کرانه باختری است که جمعیت آن ۵۵ هزار و ۵۶۶ تن است و شهرک «بیتار عیلیت» با ۴۲ هزار و ۴۶۷ تن در رتبه بعدی قرار دارد. در شهرک «آریئل» ۱۸ هزار و ۱۷۶ تن و در شهرک «گفعات زئیف» نیز ۱۳ هزار و ۴۶۶ تن زندگی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز