خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی گردان‌های قسام برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی

کد خبر : ۱۰۴۸۲۰

سخنگوی گردان‌های قسام در حاشیه راهپیمایی مبارزان قسام در غزه تاکید کرد که سلاح مقاومت همواره آماده مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواهد بود، هرگز از مسیر خود منحرف نمی‌شود و با تمامی توطئه‌ها مقابله خواهد کرد.

گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) بر آمادگی خود برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و به ویژه نوار غزه تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی گردان‌های قسام در حاشیه راهپیمایی مبارزان قسام در غزه تاکید کرد که سلاح مقاومت همواره آماده مقابله با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواهد بود، هرگز از مسیر خود منحرف نمی‌شود و با تمامی توطئه‌ها مقابله خواهد کرد.
وی افزود که این راهپیمایی نمایشی محدود از واکنش گردان‌های قسام در صورت وقوع جنگ است و در راستای آمادگی برای مقابله با جنگ بزرگ در صورت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین صورت می‌گیرد.
سخنگوی قسام در ادامه بر لزوم قرار گرفتن گروه‌های مقاومت در جبهه واحد علیه رژیم صهیونیستی و واکنش به تجاوزات این رژیم علیه مسجد مبارک الاقصی تاکید کرد و گفت که مقاومت، اقدام‌های رژیم صهیونیستی و تمامی طرف‌هایی را که سعی در ضربه زدن به امنیت نوار غزه را داشته باشند، زیر نظر دارد.

این مراسم با مشارکت صد‌ها تن از مبارزان گردان‌های قسام برگزار شد و آن‌ها با سلاح‌ها و جنگ افزارهای مختلف و در قالب پیاده نظام و سواره نظام، رزمایشی را در خیابان‌های غزه برگزار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز